Marketing imobiliar

EUROEST coordoneaza campanii de marketing imobiliar pentru proiecte rezidentiale, oferind si servicii de consultanta, cercetare si analiza a pietei.
O campanie de marketing presupune realizarea unui plan de actiune detaliata care sa cuprinda politici de vanzare, definirea profilului cumparatorului, obiectivele de comunicare si modul de promovare a proiectului. Acest plan stabileste evolutia preturilor pe etape de vanzare (in functie de caracteristicile proiectului si de clientul vizat) si identifica modalitatile de plata si de finantare. Prin identitate vizuala un proiect capata personalitate: primeste un nume, o sigla si un slogan care il vor delimita de celelalte oferte de pe piata.

CONSULTANTA IN VANZARI

Intr-o prima faza, EUROEST sta la dispozitia clientului cu servicii de consultanta. Ele presupun o serie de analize si cercetari specifice premergatoare unei campanii de marketing:

• studiu de fezabilitate pentru un proiect vizat (analiza pietei imobiliare pe segmentul vizat, concluzii SWOT, mix de apartamente, pret recomandat,public tinta, metode de promovare si vânzare etc);
• gestionarea politicii de preturi - recomandarea unor campanii promotionale de vânzare pe parcursul derularii proiectului si armonizarea preturilor pe etape de vânzare, in functie de conjunctura pietei;
• consultanta privind elaborarea si implementarea strategiei     de marketing a proiectului;
• consultanta privind conceptul de promovare si modalitatile de implementare;
• realizarea identitatii vizuale a proiectului: denumire proiect, logo, slogan.
• suport pentru participarea proiectului la târguri, expozitii, conferinte de specialitate si alte evenimente imobiliare;
• gestionarea relatiilor cu potentialii clienti si cu beneficiarii unitatilor locative pâna la finalizarea integrala a proiectului.

MARKETING IMOBILIAR

Campania de marketing este o suma de actiuni care au ca unic scop vanzarea integrala, in termenii stabiliti, a unui proiect imobiliar. Aceste actiuni presupun:

• market research - cercetare aprofundata a pietei (focus grup) pentru identificarea publicului tinta, realizarea si testarea conceptului de promovare;
• realizarea si gestionarea campaniei de marketing, pornind de la un buget minim, alocat din valoarea previzionata de vânzare a proiectului;
• implementarea si coordonarea campaniei de marketing;
• conceperea si realizarea materialelor publicitare si promotionale - cataloage, flyere, pliante, bannere, panouri, layout-uri publicitare;
• asistenta juridica - propunerea unor modele de contracte de rezervare, antecontracte de vânzare-cumparare si contracte de vânzare-cumparare;
• consultanta pentru evenimentul de lansare a proiectului;
• negocierea in numele si pentru dezvoltator, in functie de mandatul primit, a unor solicitari speciale (ex: reconfigurarea apartamentelor, preluarea unitatilor intr-un anumit stadiu de finalizare, modalitati diferite de plata etc);
• proiectele din provincie beneficiaza, pe o perioada determinata, de showroom in cadrul filialei EUROEST si/sau la sediul central din Bucuresti;
• posibilitatea preluarii in administrare a unui proiect rezidential.